FANDOM

Zbroja Czerni i Bieli - legendarna zbroja, którą Etniczny Robercik otrzymał od Pulchnego Niedźwiedzia. Gdy Robercik dowiedział się o tym, że wódz Zulusów - Czaka - próbował walczyć z wojskami władcy Persji - Dariuszem I, postanowił go wesprzeć poprzez wysłanie mu legendarnej Zbroi Czerni i Bieli. Niestety, Czaka był tylko murzynem i przerobił uzbrojenie na nocnik. Kiedy Zulusi upadali, podarował ją Januszowi, by ta pomogła mu w nowym świecie. Murzyni ponownie okazali się głupi, bo sprzedali tę zbroję żydom, którzy dali im w zamian zaledwie kilka sztuk złota. Po latach uzbrojenie odnalazł Murzyn Karol, ale po jego pojmaniu przez Czałrukę II przejęła je pani Basia z Paradoxu.

Legenda

Ze zbroją wiąże się stara legenda opowiadana przez mieszkańców Jayek. Jej treść to:

Wszystko zaczyna się w legendarnej krainie o nazwie Eden. Mówi się, że kraina ta leży daleko na wschodzie, czyli po prawej stronie świata, a im bardziej w prawo, tym bardziej prawilny świat mamy. W tym świecie panuje niejaki Etniczny Robercik. Etniczny Robercik pewnego dnia otrzymał od swego boga - niejakiego Pulchnego Niedźwiedzia - zbroję, zbroję zwaną Zbroją Czerni i Bieli, ponieważ zbroja ta miała symbolizować to, czym Etniczny Robercik jest, czyli nie był on ani człowiekiem, ani podludziem - ani czarny, ani biały, Ważne jest to, że był on czymś więcej. Jednakże usłyszał on, iż pokojowe i etniczne państwo zwane państwem Zulusów, które mieszkało na kontynencie, troszeczkę bardziej na lewo od Edenu próbowało walczyć z imperialistycznymi armiami Dariusza I. Etniczny Robercik postanowił więc wysłać swoją zbroję - Zbroję Czerni i Bieli - do, no właśnie, władcy Zulusów, niejakiego Czaki, jednakże Czaka był tylko murzynem i on nie wiedział, co to zbroja, on nie potrafił się tym posługiwać. On pierwsze co zrobił, to przerobił tę zbroję na nocnik. Jednakże mimo wszystko rozumiał, że ta zbroja ma w sobie wielki potencjał, którego on po prostu nie jest w stanie zrozumieć, więc gdy już imperium Zulusów upadało, gdy Dariusz niszczył imperium Zulusów, a Zulusi uciekali na statki, Czaka przekazał Zbroję Czerni i Bieli swojemu synowi - Murzynowi Januszowi. Statki Zulusów przypłynęły do Calradii i założyły wioskę, tak tą wioską było właśnie Jądro - stąd właśnie nazwa tej wioski. Dlatego też wioska ta znajduję się na wybrzeżu, ponieważ tutaj, dokładnie w to miejsce [zatokę] wpłynęły statki Zulusów, tutaj się rozbiły, tutaj założyły swoją osadę. Jednakże bardzo szybko nocnik, którym była zbroja Etnicznego Robercika - Zbroja Czerni i Bieli - została sprzedana żydowskim kupcom, którzy zadali sobie ten trud i przybyli specjalnie tutaj po to, by wydymać murzynów i wmówić im, że rzeczywiście jest to nocnik, za który dali im kilka sztuk złota. Dzięki temu zadowoleni murzyni mogli wysłać Murzyna Janusza w podróż.

Galeria

Murzyn Karol

Ta sekcja jest pusta. Edytuj, by to zmienić.

Pani Basia z Paradoxu