FANDOM

Poprzedni
Szejk Bzyk
Odcinek
Szczęśliwe zakończenie
Następny
Fort

Szczęśliwe zakończenie – czwarty odcinek Szlaku Krzyżowca Multiplayer. Poprzedni to Szejk Bzyk, a następny to Fort. Jest kontynuacją misji z poprzedniego odcinka.

Odcinek został tak nazwany, bo na koniec odcinka, co nie jest wspomniane w fabule i opisie misji, Bzyku został wyrzucony z gry, z powodu swojego słabego internetu. Był wtedy ostatnim, żywym przeciwnikiem.

Opis misji

  • Rok 1189
  • III wyprawa krzyżowa
  • wschodnie wybrzeże Morza Śródziemnego

Poświęcenie wielu dobrych ludzi pozwoliło na uratowanie garstki krzyżowców, którzy ruszyli w drogę powrotną.

Niestety, wojska arabskie nie chciały dać za wygraną i ścigały niedobitków.

Na drodze krzyżowców stanęli kolejni wrogowie, a jedyną drogą ucieczki było pobliskie wzgórze.

Uczestnicy

Zasady

Krzyżowcy:

  • Tylko jednostki europejskie.
  • Brak inżynierów.
  • Brak machin oblężniczych.
  • Brak fortyfikacji.

Szejk Bzyk:

  • Tylko jednostki arabskie.

Teren

W centrum znajduje się wzgórze, na którym znajdują się krzyżowcy. Można się na nie dostać tylko z północnego wschodu.

Przy wejściu na górę, znajduje się szejk Bzyk. Sułtan znajduje się na południowym zachodzie, a emirowie na południowych wschodzie i północnym zachodzie.

Przebieg

Krzyżowcy powoli odbudowywali gospodarkę. Lutel zaczął stawiać warsztaty łuczarza, a Niedźwiedź przeniósł swój skład zapasów.

Bzyk chciał przeszkodzić swoim wrogom i wysłał balisty z płonącymi strzałami. Zniszczył on koszary i próbował po raz kolejny spalić krzyżowców. Lutel prędko zareagował, zrekrutował pałkarzy i zniszczył wrogie maszyny.

Lutel zaczął od nowa produkować piki i stalowe zbroje. Spostrzegł wtedy, że wróg tworzy wielu arabskich zbrojnych.

Podstępny szejk po raz kolejny stworzył balisty. Zabił on połowę pałkarzy Lutela, reszta ruszyła do ataku. Nie dali oni rady zniszczyć machin, więc Niedźwiedź wysłał tam rycerzy. Udało mu się zniszczyć połowę z nich, ale rycerze zginęli. Lutel wysłał tam pikinierów, którzy dali radę z pozostałościami. Po udanej akcji, kazał im wrócić do twierdzy.

Emir ruszył na Niedźwiedzia swoimi zbrojnymi i ostrzeliwał go mangonelą. Lord zabezpieczył się przed machiną, stawiając młyny. Dał radę się obronić.

Lutel zaczął wysyłać pikinierów i pałkarzy na północny zachód. Tymczasem, Bzyk przygotowywał armię na zachód od swojej twierdzy. Krzyżowiec się zbytnio tym nie przejął i zaczął obchodzić armią górę od zachodu.

Bzyk zaczął powoli przesuwać swoją armię, a Lutel wydał rozkaz ataku na wieżę z zamku emira. Szejk rozpoczął atak. Podpalił kilka budynków balistami, jednak pałkarze i rycerze dali radę je zniszczyć. Szybko się wycofali do zamku, bo nie mieli szans z armią konnych łuczników. Lutel przebił się do twierdzy emira. Najpierw wysłał pałkarzy, by wzięli na siebie wrzący olej. Następnie ruszył pikinierami i zabił Sapehra.

Tymczasem, konni łucznicy wtargnęli do zamku. Strzelali w kuszników, a oni się bronili. Rycerze Niedźwiedzia i pałkarze Lutela ruszyli na wroga. Zabili strzelców, ale odkryli asasynów. Armie krzyżowców padły, ale Lutel wciąż miał pikinierów. Wysłał ich i zabił skrytobójców wroga. Zauważył wtedy arabskich zbrojnych. Kusznicy nie dali rady. Arabowie wtargnęli do siedziby. Lutel w ostatniej chwili uciekł tajnym przejściem do zamku Niedźwiedzia.

Na szczęście, wojska arabskie zginęły. Niedźwiedź zbudował nową osadę na ruinach sojusznika. Lutel obserwował sytuację szejka. Zauważył, że robi nową armię, złożoną z łuczników konnych.

Wkrótce, Bzyk wyszedł z zamku ze swoimi arabskimi zbrojnymi i łucznikami konnymi. Miał tam też kilku miotaczy bomb ogniowych. Rozpoczął się atak. Strzelcy zaczęli strzelać w kuszników, a miotacze bomb ogniowych podpalać budynki. Wszyscy obrońcy zginęli.

Lutel i Niedźwiedź uciekli z pola bitwy. Szejk Bzyk został na swoim miejscu i rozbudowywał osadę. Arabowie po raz kolejny wygrali.

Twierdza- Krzyżowiec - Multiplayer'owy szlak krzyżowca -4 - Szczęśliwe zakończenie27:59

Twierdza- Krzyżowiec - Multiplayer'owy szlak krzyżowca -4 - Szczęśliwe zakończenie