FANDOM

Król Potwór - zwyrodniały, bękarci owoc miłości króla Piotrka i jego nieślubnej, przyrodniej córki o imieniu Niechciana; król Litwy i aktywny konspirator.

Historia

Dzieciństwo

W bardzo młodym wieku przejawiał niezdrowe wręcz zainteresowanie procesem powstawania dzieci. Dowodem na to jest fakt, że gdy spytał o to ojca, a ten odpowiedział mu, że dowie się gdy będzie starszy, Potwór nagle stał się niesamowicie pracowity, aby się tego jak najwcześniej dowiedzieć. Po śmierci cesarza Piotrka, na mocy lewackiego prawa, stał się królem Litwy pod zwierzchnictwem swojego znienawidzonego, przyrodniego brata Czcibora. Miał siedzibę w Malborku. W wieku dwóch lat, mimo swojej amebowatości, mógł stwierdzić, że podatki są dla niego za wysokie. Wykazywał także wysokie umiejętności zarządzania, co dla niektórych jest dowodem, że był reinkarnacją któregoś z wygnanych przez poprzednich królów żyda. Potwierdzać to miał także fakt, że jedynym sposobem na poprawienie z nim relacji było wysłanie mu daru w złocie. W późniejszym dzieciństwie był pretendentem do tronu jednego z książąt, na szczęście plan nie powiódł się. W kolejnych latach, można było u niego zauważyć takie cechy jak kłamliwość oraz tchórzliwość.

Panowanie

Potwór rozpoczął samodzielne rządy jako człowiek nie tylko pracowity, tchórzliwy i kłamliwy, ale także umiarkowany i hojny, co udowadnia, że nie był on jednak reinkarnowanym żydem. W wieku szesnastu lat poślubił swoją bratanicę i córkę Czcibora - Nawoję. Był wtedy pretendentem do cesarskiego tronu, jednak tym razem ze strony pewnego biskupa i także tym razem nic z tego nie wyszło. Już w wieku dwudziestu pięciu lat wypowiedział cesarzowi Czciborowi II, swemu bratankowi, wojnę o ograniczenie władzy korony. Po trwającym prawie dwa lata konflikcie, Potwór został pokonany i stracił tytuł króla Litwy na rzecz Szczęsnego Zahumskiego.

Późniejsze lata

Potwór większość swego życia spędził w ciemnicy, jednak od czasu do czasu dawał o sobie przypomnieć, będąc kilka razy pretendentem do tytułu cesarza dla wielu osób.

Ciekawostki

  • Niektórzy uważają, że swoją złośliwość, umiejętność uprzykrzania życia i pozorną żydowatość Potwór otrzymał w formie błogosławieństwa od pani Basi, aby móc zniszczyć kierowaną przez Pulchnego Niedźwiedzia dynastię Piastów od środka. Inni twierdzą, że jego zwyrodnienie to efekt bestialskiego poczęcia, które zesłało na rodzinę gniew wszelkich bogów i bóstw, mniejszych i większych.