FANDOM

Pani Basia z Paradoxu - tytanka. Na początku była piękną kobietą, jednak po walce ze swoim bratem uleciała z niej moc i uroda. Według niektórych miała syna - Curtisa. Posiadała potężną armię Imperialistów. Jej atrybutem były eventy.

W wielu miejscach miała swoje siedziby, np. w jednym ze światów w Niedźwiedźdomium była umiejscowiona w St. Gallen.

W dawnych czasach miała dwie formy - królowej Klackonów oraz cesarzowej Mrrshan. Tę pierwszą przybrała, bo Klackoni szybko się rozmnażali oraz byli posłuszni, a drugą, ponieważ Mrrshanie byli prekursorami władców świata - kotów.

Odpowiada za skazę na dzieciach Niedźwiedzia i powstanie Francji, Persji, Mingu, Szwajcarii i innych imperialistycznych krajów.

Przybyła do Calradii wraz ze swoją Szarańczą, by ją ostatecznie podbić. Ujeżdżała Charliego Pożogę, którego złapała w lasach i zmusiła do posłuszeństwa. Dzierżyła legendarny Miecz Pulchności, który należał niegdyś do Pulchnego Niedźwiedzia. Ubierała się w Zbroję Czerni i Bieli.

Poległa podczas ataku na Mostovh, a jej dusza stała się częścią Tarpana przyzwanego przez Murzyna Karola. Po jej śmierci imperialistyczne wojsko przyłączyły się do armii etnicznej w zaciekłej walce z siłami demona.

Charakter

Pani Basia lekceważąco podchodziła do każdego, nawet do swego brata. Raz podarowała mu herbatniki w czekoladzie, które okazały się być zatrute, przez co Niedźwiedź nie mógł kontaktować się ze swoimi wiernymi.

Chociaż posiadała ogromną moc, osłabiała nią głównie etniczne państwa w Niedźwiedźdomium swoimi eventami. Nie mieszała się w inne światy, ponieważ wiedziała, że i tak nie może w nich zbytnio zagrozić Niedźwiedziowi, co dowodzi temu, że była bardzo przezorną, przewidującą osobą, dobrze planującą swoje ruchy. Dopiero, gdy miała do tego idealną okazję, wyruszyła do Calradii i zaatakowała wyznawców Niedźwiedzia.

Basia nienawidziła swych braci i gdy uderzyła raz, szybko powracała, by dobić wrogów. Często zapadała w hibernację i powoływała do działania Imperialistów, których dokładnie instruowała, co mają robić. Nawet ona bywała czasami nieroztropna, np. przeceniając moc Curtisa, który skończył w izolatce w Czarkatraz.

Czasem pani Basia dawała dobre eventy, ale tylko swoim sługom, lub by skłócić ze sobą dwóch Etniczników, dając prezent jednemu, a drugiemu nie.

Galeria