FANDOM

Poprzedni
Niezniszczalna forteca
Odcinek
Poszukiwany
Następny
Zemsta pani Basi

Poszukiwany - siedemnasty odcinek opowieści Karola. Poprzedni to Niezniszczalna forteca, a następny to Zemsta pani Basi.

Opis misji

Część pierwsza

  • Wyeliminuj wszystkich wrogów

Wioska Amere. Według informacji wyciągniętych od niewol... znaczy więźniów Murzyna Karola, to właśnie tutaj znajduje się fabryka buław nienawiści. Jeżeli Karol ma mieć jakiekolwiek szanse w walce ze swymi wrogami, musi zniszczyć to plugawe miejsce.

Część druga

  • Wyeliminuj wszystkich wrogów

Fabryki broni tu nie ma! Nic tu nie ma! Murzyn Karol został oszukany. To pułapka! Jedyne, co przywitało Karola po przybyciu w to miejsce, to list gończy z jego podobizną. Ktoś oferuje 10 sztuk złota za jego głowę. Może to i mało, ale Karol jest czarny, więc sama chęć dokopania mu wystarczy, a teraz Calradia ma powód. Ogromna armia łowców z całego świata zebrała się wokół miejscowości. Byli przebrani za drzewa! Marnid mówił, że wyglądają jakoś podejrzanie... Nieważne. Karol musi obronić to miejsce, musi zmasakrować wroga i pokazać, że zasługuje na tytuł człowieka! Oto dzień sądu! Dzień Czarności! Za chwałę! Za Zulusów!

Uczestnicy

Teren

W południowej części mapy rozpościerała się trawiasta nizina. Na północ od doliny znajdowało się główne wejście do wioski z podniszczonymi umocnieniami i drewnianą bramą wejściową otoczoną fosą. W centrum wioski znajdował się stołp otoczony palisadą, zaś za nim było wzgórze ze starą kaplicą. Na zachód od stołpu płynęła rzeka. Cały zachodni brzeg mapy był pokryty lesistymi wyżynami.

Przebieg misji

(Stronghold) Poszukiwany - Opowieść Karola -17