FANDOM

Poprzedni
Zbroja Czerni i Bieli
Odcinek
Andrzej Bezdusznik
Następny
Turnieje Tomasza Adamka

Andrzej Bezdusznik - dziewiąty odcinek Opowieści Karola. Poprzedni to Zbroja Czerni i Bieli, a następny to Turnieje Tomasza Adamka.

Murzyn Karol, podczas podróży na południe w celu odnalezienia ostatniej części Zbroi Czerni i Bieli, spotkał legendarnego Andrzeja Bezdusznika. Andrzej został porwany przez Łowców Rudych i przetransportowany do ich twierdzy, jednak zdołał z niej uciec i skryć się w okolicznych lasach. Karol, by otrzymać od łowców ostatni kawałek artefaktu, musiał pokonać władcę wszelkiej rudości.

Opis misji

  • Zabij wrogiego lorda

Łowcy Rudych to elitarne ugrupowanie zajmujące się polowaniem na szczególnie niebezpieczne okazy potworów - rudzielców. Murzyn Karol marzył, by stać się jednym z nich. Dlatego właśnie za młodu spędzał wolny czas na polowaniach i doskonaleniu swych umiejętności traperskich. Wszystko zmieniło się jednak, gdy podczas swych przygód zawędrował na południe gdzie spotkał niejakiego rudego Andrzeja. Był to przeciwnik tak potężny, że Karol zapewne poległby, gdyby nie interwencja tajemniczego wędrowca, który narzucił na Andrzeja siatkę. Rudy Andrzej został przetransportowany do Twierdzy Łowców Rudych, lecz... Zdołał zbiec i ukrył się w okolicznych lasach. Łowcy Rudych wręczą ostatni fragment zbroi tylko temu, kto na to zasługuje. A kimś takim... Niewątpliwie będzie ten, kto zdoła upolować władcę wszelkiej rudości... Andrzeja Bezdusznika.

Uczestnicy

Teren

Mniej więcej pośrodku mapy, w największej z nizin, znajdowała się Twierdza Łowców Rudych. Na południe od zamku rozpościerał się niewielki zagajnik i mały staw, gdzie znajdował się jeden z posterunków podwładnych Andrzeja. Zachodnia, północna i północno-wschodnia część mapy znajdowała się na wysokim wzniesieniu, gdzie mieścił się las i kilka pozycji obronnych podludzi. Cały teren poprzecinany był licznymi kotlinami. Obóz Andrzeja znajdował się w północno-wschodnim krańcu mapy oddzielonym rzeką.

Przebieg misji

Murzyn Karol, podczas wędrówki na południe w celu odnalezienia ostatniego fragmentu Zbroi Czerni i Bieli, spotkał Andrzeja Bezdusznika, który okazał się być bardzo potężnym i niesłychanie wytrwałym przeciwnikiem. Gdyby nie interwencja jednego z członków Łowców Rudych, porwanie i osadzenie Andrzeja w lochach ich twierdzy, Karol mógłby zginąć. Jednakże władcy wszelkiej rudości udało się czmychnąć z więzienia, uciec i obwarować się z pomocą swoich rudych podwładnych w pobliskim lesie.

Okazało się, że to właśnie Łowcy Rudych byli w posiadaniu ostatniego elementu legendarnego artefaktu. Oświadczyli, iż wręczą go temu, kto na to zasługuje - temu, kto pokona Andrzeja Bezdusznika. Murzyn Karol wyruszył więc ze swoim niewielkim oddziałem w pogoń za Andrzejem wgłąb lasu. Po wkroczeniu do zagajnika Karol spostrzegł kilka posterunków z rudymi na palisadach, którzy więzili wcześniej porwanych Łowców Rudych. Karolowi udało się ich uwolnić (choć niektórzy polegli), a następnie rozgromić oddziały wroga, wkraczając do głównego obozu Andrzeja, pokonując go i otrzymując od łowców po powrocie do twierdzy ostatni fragment zbroi. Wielu musiało oddać życie, by pokonać rudego półboga, ale ich śmierć nie poszła na marne.

Misja zakończyła się sukcesem - Karol zdobył ostatni fragment artefaktu.
(Stronghold) Andrzej Bezdusznik - Opowieść Karola -9