FANDOM

Miriam Apfelbaum - siostra Aarona urodzona w Jerozolimie, wychowanka Hansa i Helgi Schmit.

Wygląd

Miała ciemny kolor skóry, czarne i krótkie włosy, brwi oraz szaroniebieskie oczy. Podobnie jak jej brat, była wychudzona. Nosiła zieloną sukienkę z brązowymi paskami, białą spódniczkę, różowe buty oraz kokardkę na włosach.

Charakter

Miała poczucie humoru, dzięki któremu zachowała brwi, bo śmiała się z żartów Hansa oraz była podekscytowana z nocnych odwiedzin jej wychowanków. Jedyną wadą, którą posiadała było niechlujstwo - nigdy nie sprzątała rzeczy dostarczonych przez Hansa, a po za tym często miała umazaną twarz od białej substancji. Potrafiła jednocześnie srać i jeść. Prawdopodobnie była też psychopatką, ponieważ po śmierci Helgi położyła się pomiędzy jej i Aarona urną, a następnie zasnęła.

Historia

Ani Hans, ani Helga nie są jej rodzicami, a jedynie ją porwali razem z jej najbliższą rodziną (rodzicami i bratem).

Niewiele wiadomo o jej życiu, kiedy była jeszcze w Izraelu. Jej właściwe życie rozpoczęło się, gdy została uwięziona w piwnicy Schmitów. Wraz z bratem Aaronem nigdy nie rozpoczęła edukacji. Postanowiła się zaprzyjaźnić z murzynem zwanym Pulchnym Niedźwiedziem. Hans, gdy dowiedział się o ich przyjaźni, postanowił wrzucić również niedźwiadka do piwnicy, by ten cierpiał wraz z Miriam.

Po ukończeniu 9 roku życia, zaczęła bawić się z przybranym ojcem Hansem, np. w chowanego, na zasadach jak cię znajdę to rozstrzelam. Utrzymywał ją, jak i resztę rodziny, niewolnik Yaya Banana, który obecnie jest piłkarzem reprezentacji Kamerunu i wabikiem. Kilka dni po śmierci brata, popełniła samobójstwo, rzucając się w płomienie wzniecone wcześniej przez Hansa.