FANDOM

Mini Khorinis – wyspa w krainie Ewa. Niegdyś zamieszkana przez Niedźwiedzia i Ignacego, a obecnie kontrolowana przez siły Szaochuia.

Budynki

Wszystkie budowle na wyspie zostały wzniesione przez Niedźwiedzia. Nieznany jest stan wyspy po jego odejściu. Znane budynki na wyspie:

  • Krasnoludzka kuźnia
  • Latarnia Ignacego
  • Domek latarnika
  • Krypta Ignacego

Historia

Pulchny Niedźwiedź - ostatni z budowniczych - starał się swoim wysiłkiem zapewnić Mini Khorinis świetlaną przyszłość. Podczas swoich przygód znalazł zwłoki Ignacego i pochował go w krypcie. Niestety Niedźwiedź nieumyślnie przywołał demona Szaochuia i jego sługi. Pulchny nieświadomy swojego czynu wybrał się na ekspedycję do kopalni na pobliskim kontynencie. Nieumarli zastawili tam zasadzkę, zawalając jaskinie za pomocą creepera i pozbawiając Niedźwiedzia przytomności na trzy tygodnie. Szaochui ustanowił swoją władzę na wyspie i wykorzystał ją jako źródło zarobku. Ożywiając Ignacego, enderman przejął kontrolę nad handlem sewilskim i z pomocą latarni morskiej sprowadzał statki na skały, grabiąc je doszczętnie i przekazując zdobyte bogactwa na rozrost potęgi sił ciemności, a niegdysiejsza kuźnia krasnoludzka dostarczała uzbrojenia kolejnym falom Nieumarłych, które zalewały coraz to kolejne kontynenty.