FANDOM

Minecraft 1

Miniatura pierwszego odcinka

Minecraft - seria prowadzona przez Pulchnego Niedźwiedzia od 21 czerwca 2017 roku, a wcześniej okazjonalnie na live streamach. Wraz z postępem serii pojawiało się coraz więcej wyjątkowych sytuacji, na których została oparta fabuła minecraftowego uniwersum Niedźwiedzia, zapisywana przez widzów w komentarzach pod filmami lub na grupie Etnicznych Widzów. Jej kontynuacją jest Dragon Hunt.

W odcinkach 1-9 Niedźwiedź prowadził serię samotnie w trybie hardcore (tj. z możliwą tylko jedną śmiercią), podczas których zginął kilkukrotnie i był zmuszony do rozpoczynania swoich zmagań od nowa. Od 10 odcinka serii (od tego momentu w trybie wieloosobowym) udział w niej brali Pirku i Valutiri, a od 13 do 23 Patriarcha. W 18 odcinku pojawił się PatRodak. W 26 epizodzie gościnnie wystąpili dwaj widzowie (Atarox i Matrido), którzy wygrali konkurs na najśmieszniejszego mema na grupie Etnicznych Widzów. Ta sama sytuacja powtórzyła się z jednym widzem (Mateuszem) w finałowym odcinku.

Fabuła

Ta sekcja jest pusta. Edytuj ją, by to zmienić.

Uczestnicy

Protagoniści

Antagoniści

Inni

Odbiór serii

Pierwszy odcinek serii został odebrany przez widzów w mieszany sposób. Część oglądających stwierdziła, że chętnie będzie oglądać Minecrafta, inni powiedzieli, że jest im to obojętne i tylko niewielka część odbiorców stwierdziła, że Niedźwiedź się stacza i niszczy swój kanał. Większość ludzi była jednak zgodna, iż początek pierwszego odcinka, w którym Niedźwiedź wyśmiewał swojego stereotypowego widza, przybierając przy tym bardzo odstający od normy głos, był po prostu niesmaczny.

Z czasem więcej ludzi przekonało się do Minecrafta i był on jedną z głównych serii na kanale. Widzowie w komentarzach pod filmami często pisali Niedźwiedziowi, co ma zrobić w następnym odcinku, a także tworzyli minecraftowe lore.

Wraz z odejściem Patriarchy oraz wyjazdem wakacyjnym Pirka ludzie zaczęli narzekać na to jak zmieniła się seria. Gdy do nagrywających dołączył Kicajek dużo ludzi wypominało to, że jeszcze nie przeszedł mutacji, w związku z czym nie wystąpił w finałowym odcinku.

Po zakończeniu nagrywania dużo ludzi popierało następną serię z Minecrafta, tak jak i sam Niedźwiedź, dlatego po powrocie Pirka z wakacji rozpoczęto kolejną edycję - Dragon Hunt.

Lista odcinków

Singleplayer

Pierwsze podejście

  1. Etniczny Widz w pigułce
  2. Mini Khorinis, czyli... CO TO KU*** JEST?!
  3. Śmierć Ignacego, czyli Latarnia 2
  4. Pogrzebię go z jego złotem...
  5. Pogrzeb YouTubera
  6. Etniczna Kuźnia
  7. No tak... no przecież...

Drugie podejście

  1. No tak... no przecież...
  2. Twierdza Członka
  3. Upadek

Trzecie podejście

  1. Upadek

Multiplayer

  1. NOWA EKIPA vs Armia Ciemności
  2. Wielkie Plany, Wielkie Konstrukcje
  3. Wrota Etniczboru
  4. Podróż Tysiąca i Jednego Kobla
  5. Władca Ognia
  6. Podróż do Netheru
  7. Komnata Etniczności
  8. Panteon Założycieli
  9. Ekspedycja w nieznane
  10. Janusze Budowy
  11. Rabunek!
  12. Wieża Magii? Chyba Maggi...
  13. Gospoda, dobra, bo moja
  14. Zdrada!
  15. Pogrzeb
  16. Podziemia Szaochuia
  17. Nowe Wrota z WIDZAMI
  18. Eksplodująca Ofiara
  19. Filarocepcja...
  20. Kuźnia Naz...Etniczna
  21. KONIEC SERII i co dalej?

Odcinki fabularne

  1. Jak zagrać ze mną na Etniczborze?