FANDOM

Lady Shatha - córka emira Parmezana, żona Czarnej Śmierci, siostra emira HIV, matka Murzyna Karola i Jadwigi. Chorowała na rudyzm. Janusz nazywał ją pieszczotliwie Szmatą i nawrócił ją na etniczność.

Wygląd

Jak na dziewiętnaście lat, wygląda dość staro. Ma krótkie, rude włosy i brązowe oczy. Zazwyczaj nosi fioletową szatę z pomarańczowymi rękawami.

Charakter

Ta sekcja jest pusta. Edytuj, by to zmienić.

Historia

Po śmierci swego ukochanego dowiedziała się, że była w trzecim miesiącu ciąży. Urodziła córkę Jadwigę oraz syna Karola. Gdy dziewczyna dorosła, mama chciała wystąpić o nadanie jej tytułu Lady, jednak dzielna murzynka wolała pójść w ślady ojca i zostać podróżnikiem. Chłopak natomiast na ruinach Veluki zbudował Minas Janusz, gdzie pochował fałszywe zwłoki swego ojca (każdy myślał, że są prawdziwe, do momentu, gdy Janusz powrócił do Calradii).

W czasie ataku na Mostovh Shatha badała księgę z eventami pani Basi. Na chwilę jej umysł został zaatakowany przez Tarpana, który powiedział, że mimo jej starań, nie uda się jej uratować świata, bo Karol już został spaczony. Janusz budzi Shathę, która opowiada mu o całej sytuacji.

Cytat

Lady shatha cytat

Lady Shatha jest autorką sławnego cytatu:

Czcigodny Strażnikom przy bramie kazano cię przepuścić. Różne myśli mogą chodzić ci po głowie, ale podejrzewasz, że jeden z nich mrugnął do ciebie. zgodził się, abyśmy mogli wrócić do naszych rodzin. Wyruszamy wkrótce.

Słowa te zostały wypowiedziane do Murzyna Janusza, kiedy zapłacił on już jej ojcu, emirowi Hamezanowi, odpowiednią sumę za pozwolenie na ślub z jego córką. Zachowano oryginalną pisownię i interpunkcję.