FANDOM

Kraina Czerni i Bieli, Eden - archipelag złożony z dziesięciu wysp, zamieszkiwany przez cztery cywilizacje - Greków, Azteków, Wikingów i Japończyków. Pewnego dnia przybył tam Pulchny Niedźwiedź, który zbudował potęgę grecką, pokonując wszystkich wrogów. Ostatnim znanym królem był Etniczny Robercik. Obecnie całe terytorium kontrolowane jest przez Grecję.

Przed przybyciem Niedźwiedzia Japończycy i Aztecy posiadali po trzy wyspy, a Wikingowie i Grecy po dwie.

Wyspy

  1. ??? - znajdowała się tu dawna stolica Greków.
  2. ??? -  znajduje się tu osada Greków i kilka małych wiosek Wikingów.
  3. Kraina Wikingów - znajduje się tu stolica Wikingów, miasto Greków i kilka wiosek Wikingów.
  4. Honshai - znajdują się tu dwa miasta - jedno greckie, a drugie japońskie, a także kilka wiosek Japończyków.
  5. Nagoyen - znajdują się tu jedno miasto Greków i Japończyków oraz kilka wiosek Japończyków.
  6. ??? - znajduje się tu jedno miasto Greków i dwa miasta Japończyków, kilka miasteczek i wiosek.
  7. ??? - znajdują się tu trzy miasta Greków, z czego dwa są pozostałościami po Aztekach i kilka wiosek.
  8. ??? - znajdują się tu trzy miasta Greków, z czego dwa są pozostałościami po Aztekach.

Historia

Przed wybuchem

W dawnych czasach, jeszcze przed wybuchem powstałym po bitwie tytanów, w bliżej nieokreślonym miejscu żyło kilka cywilizacji - Grecy, Aztekowie, Japończycy, Wikingowie, a także Majowie i Inkowie (którzy najpewniej nie przetrwali wybuchu). Z tego okresu pochodzą dwie historie.

Pierwsza historia opowiada o wybraniu Ruryka Rurykowicza na władcę Wikingów. Ruryk na początku był zwykłym, niewyróżniającym się z tłumu Wikingiem. Zmieniło się to, kiedy wszedł w spisek z Japończykami, którzy sprawili, że jego broda stała się najdłuższą na świecie. Zachwyceni wikingowi elektorzy prawie natychmiast zgodzili się na wybranie Rurykowicza na władcę Wikingów. Być może w ten spisek zamieszani byli również Aztekowie, ale prawda nie jest dokładnie znana.

Druga historia opowiada o ataku Azteków i Wikingów na Grecję. W tym celu Aztekowie użyli swojej magii i zamrozili całe Morze Atlantyckie (były to czasy, kiedy to jeszcze nie był ocean). Wtedy po nim przeszli i ruszyli w kierunku nacji greckiej. Historycy do dziś nie wiedzą, czy Aztecy wykorzystywali swoją magię czy magię Majów bądź Inków. Wikingowie dostali się do Greków za pomocą swoich łodzi. Podobnie, jak w przypadku azteckich czarów, i tutaj są pewne nieścisłości. Nie wiadomo, jakich statków używali Wikingowie. Historycy kłócą się, czy były do łodzie podwodne czy zwykłe, drewniane, zanurzające się co najwyżej na głębokość kilku palców. Połączone siły Wikingów i Azteków zdołały pokonać Greków, przez co znaleźli się oni w stanie, w jakim zastał ich Niedźwiedź.

Po wybuchu

Wskutek wybuchu powstałym przez bitwę tytanów Kraina Czerni i Bieli rozdzieliła się na dziesięć wysp. Aztekowie zniewolili bądź też zawiązali sojusz z Japończykami i Wikingami. Gdy Pulchny Niedźwiedź przybył na Wyspy Czerni i Bieli (zwane od tamtej pory Edenem), zastał okropny widok - masakrę w stolicy Greków dokonaną przez Azteków, wspieranych najpewniej przez inne nacje.