FANDOM

Kolega Ignacy - wierny doradca oraz główny skarbnik Pulchnego Niedźwiedzia, władca Żydowskiego Imperium. Jego domeną jest gospodarka i handel, a atrybutem merkantylizm. Stworzył żydów i nauczył ich handlowania.

Posiada swój handel sewilski, który etnicznie powinien należeć do Niedźwiedzia, ze względu na to, że to on miał Sewillę w swoim posiadaniu.

Historia

Pierwsze ery

Ignacy został stworzony przez Pulchnego Niedźwiedzia podczas Ery Stworzenia. Miał być jego najwierniejszym doradcą, sprawującym opiekę nad jego dziełami, a także doradzającym mu w każdej sytuacji. Został obdarzony przez swojego twórcę nadnaturalną inteligencją i sprytem.

Pod koniec Ery Paradoksu wraz z Niedźwiedziem i poddanymi świętował 340 rocznicę stworzenia człowieka. Radość na imprezie zniszczyła jednak pani Basia, która przybyła ze swoją armią w celu zabicia Niedźwiedzia. Gdyby nie ostrzeżenie pewnego chłopca, to nieprzygotowani świętujący zginęliby.

Ignacy i jego pan walczyli z Basią. Ostatecznie udało im się ją pokonać, lecz gdy Niedźwiedź chciał ją zabić, okazało się, że chroni ją większa moc. Rozerwała ona świat na kontynenty. Ignacy zrozumiał, co się stało. Wytłumaczył swojemu mistrzowi, że Basia jest nieodłączna częścią tego świata i nie można jej zabić. W międzyczasie władczyni Imperialistów uciekła.

Na początku Ery Walki o Dominację Ignacy otrzymał od Niedźwiedzia moc tworzenia życia. Stworzył wtedy istoty na swoje podobieństwo, czyli żydów. Znali się oni doskonale na handlu i bankowości, tak jak ich twórca. Od tamtego wydarzenia Ignacy przez niektórych nazywany jest pierwszym żydem.

Ignacy od tamtej pory wiernie służył Niedźwiedziowi i często mu pomagał w wielu sprawach. Nie wiadomo, co się z nim stało po pokonaniu Niedźwiedzia przez Tarpana.