FANDOM

Dość, kurwa!

—Karaluch, przed detonacją więzienia

Mark „Karaluch” Roach - jeden z byłych więźniów w Czarkatraz, obecnie prawnik Menstruatorium. Ze względu na swoje zasługi, dostał specjalną rangę ochronną, przez co żaden więzień nie mógł mu nic zrobić.

Wygląd

Jest człowiekiem o brązowych włosach i zielonych oczach. Za czasów przebywania w Czarkatraz chodził w żółtym stroju, bo miał rangę ochronną.

Po zatrudnieniu jako prawnik w Menstruatorium zaczął ubierać się w garnitury.

Charakter

Był bardzo posłusznym więźniem, który rzetelnie wykonywał swoje obowiązki. Zawsze robił to, co kazał mu naczelnik. Zyskał dzięki temu szacunek jego oraz innych pracowników, ale stracił w oczach współwięźniów (zwłaszcza murzynów).

Dzięki resocjalizacji w Czarkatraz Karaluch zrozumiał życie. Po wyjściu z więzienia postanowił ukończyć studia prawnicze i zatrudnić się w Menstruatorium jako prawnik, aby sprawić, by było to lepsze miejsce.

Historia

Jako więzień przyjechał do Czarkatraz i bardzo szybko z niskiego rygoru trafił do rangi ochronnej. Był jednym z nielicznych, którzy nigdy nie trafili do izolatki.

Po wyjściu z więzienia został prawnikiem. Przez cały czas chciał zapomnieć o tym, co się działo w Czarkatraz, ale zaczął pracować w więzieniu na przeciwko. Widząc tortury na podludziach, w końcu nie wytrzymał, powiedział Dość, kurwa! i skorzystał z tego, że biuro było tuż obok generatora, wysadzając siebie i całe więzienie. Jakiś czas później dokonał reinkarnacji i wrócił do zajęcia prawnika w Menstruatorium.

Ciekawostki

  • Potrafi obsługiwać trzy maszyny naraz.
  • Prawdopodobnie jest syryjskim imigrantem.
  • Istnieją podejrzenia, że tak naprawdę nigdy się nie zreinkarnował, a obecnie w Menstruatorium pracuje jego brat.