FANDOM

Imperialistyczna Francja - imperialistyczny kraj z Niedźwiedźdomium. Był władany przez panią Basię. Jego główną religią był imperializm. W jednym ze światów, został podbity przez Hiszpanię, a w innym przez Państwo Papieskie.

Trudno opisać jego historię, gdyż wymagałoby to dokładnego przestudiowania poczynań Niedźwiedzia w wielu światach. Jeszcze żaden kronikarz nie podjął się tego wyzwania, ale wiadomo, że rola Francji zawsze sprowadza się do niszczenia wszystkiego wokół albo do bycia niszczonym przez sąsiadów.

Istnieją teorie, wedle których Francuzi powstali na wzór Meklarów, których przed wiekami zniszczyło Imperium Bulrathi. Podobno to właśnie z resztek ciał tych pradawnych kosmicznych robotów powstali najwięksi imperialiści świata, uformowani przez panią Basię. Według tej teorii, to przez doświadczenia z przeszłości Francuzi, jak zostaną zaatakowani przez kogoś, kto nie jest dużo słabszy od nich, od razu się poddają.

Ostatnie państwo Imperialistycznych Francuzów zostało zniszczone przez Tarpana po tym, jak ten podbił większość wszechświatów. Kraj próbował się bronić i zawiązywał organizacje wyzwoleńcze, jednak ostatecznie przegrał.