FANDOM

Imigrant Ismail - Syryjczyk pochodzenia nordyckiego dowodzący armiami imigranckimi w walce z Murzynem Karolem. Miał matkę Kunegundę, którą ponoć zabili ludzie Svena Byka-Szyi, ale według niektórych kronikarzy nadal żyje. Zginął z rąk Murzyna Karola podczas oblężenia zamku Hondezg.

Wygląd

Był umięśnionym, białym poganinem. Miał szeroką, grubą twarz i wąsa do połowy jego policzków. Miał czarne, średniej długości włosy i gniewnie ułożone oczy. Posiadał lekki zarost na wysuniętym podbródku.

Historia

Został zwerbowany przez dżihadystów w celu zaprowadzenia islamu w Europie, a następnie na całym świecie. Z powodu tego, że chciał zabić Svena Byka-Szyję –wysłannika pani Basi – został przez nią przeklęty i pozbawiony zasiłku. Brak darmowych pieniędzy spowodował liczne mutacje Ismaila tak, że sam Niedźwiedź nie chciał na niego patrzeć i go porzucił.

Ismail przedostał się z północy kontynentu do Calradii i zaatakował Murzyna Karola w Minas Janusz wraz ze swoimi żądnymi zasiłków syryjskimi imigrantami. Następnie zaczął szantażować króla Gravetha i ten został zmuszony do zamiany Minas Janusz w Velukę i ponowne wcielenie do państwa Rhodoków. Potem do Imigranta Ismaila dotarła wiadomość, że sułtan Hakim II również rozdaje zasiłki, więc wysłał do niego swoją armię, która po drodze całkowicie spaliła Ayn Assuadi i uniwersytet, który się w niej znajdował. Jego wojska zostały zniszczone przez zjednoczone armie Sułtanatu Saranidzkiego, więc Imigrant wycofał się z ich ziem, po czym uderzył na innego przeciwnika - Swadię. Niedługo potem zdobył i przejął miejscowość Suno.

Zginął podczas szturmu na zamek Hondezg z rąk żołnierzy Murzyna Karola, którzy wdarli się do cytadeli i opanowali twierdzę. Przegrał głównie z powodu dezercji większości żołnierzy, w tym też i Januszitów.

Po przybyciu pani Basi do Calradii okazało się, że najazd imigrantów był częścią planu tytanki. Początkowo zakładano, że chciała zniszczyć wszystkie siły etniczne, ale tak naprawdę jej celem był Murzyn Karol. Dowiedziała się, że został on opętany przez Tarpana i że chce go ponownie przywołać, poddając się rytuałowi wybielenia w miejscowości Mostovh. Imigranci, których wcześniej przysłała, mieli za zadanie zdezorientować i osłabić siły etniczne pod dowództwem spaczonego Karola (które nie wiedziały o jego powiązaniach z demonem), dzięki czemu pani Basia zyskała większe szanse na wytropienie i zabicie sługi Tarpana.

Ciekawostki

  • Podobnie jak Misio Madziason został zaatakowany przez ludzi Svena Byka-Szyi.
  • Był Syryjczykiem, ale miał biały kolor skóry. Było to prawdopodobnie spowodowane działaniem soli morskiej.
  • Jest jednym z trzech protagonistów, którzy stali się potem antagonistami. Innymi są Andrzej Bezdusznik (choć tylko na jeden odcinek) i Murzyn Karol (dwa odcinki).