FANDOM

Imperium Miłości, Radości, Szczęścia i Dostatku, IMRSiD - państwo znajdujące się w bliżej nieokreślonym miejscu we Wszechświecie Prawowitym. Jego stolicą jest Bourgogne, leżące w Burgundii, a oficjalną religią etniczność. Niektóre mniejszości narodowe wyznają judaizm, katolicyzm, szintoizm, sunnizm i animizm. Są do niego transportowane państwa pochodzące z Niedźwiedźdomium, będące swego rodzaju województwami.

Państwa członkowskie

IMRSiD składa się z wielu państw z innych wszechświatów, a ich liczba stale się powiększa. Zrzesza największą liczbę krajów wyznających etniczność (wszystkie oprócz Sułtanatu Sarranidzkiego i Krainy Czerni i Bieli).

Nazwa

Państwo zostało utworzone przez Niedźwiedzia w Burgundii. Nazwał je wtedy Imperium Miłości i Radości. Później zaczął panować nad Starym Bizancjum, gdzie do nazwy dołączyło Szczęście. Ostatni człon - Dostatek - powstał w Rzeczpospolitej Miliona Narodów. Od tamtej pory imperium jest nazywane IMRSiD.

Armia

Zobacz osobny artykuł: Armie IMRSiD

Armia IMRSiD to armie wszystkich krajów członkowskich, powoływane w stanie zagrożenia. Najsłabsze regimenty pozostają w ojczyźnie, by ją bronić w razie nagłego ataku, a elitarne ruszają do boju z wrogiem. Każdy żołnierz przed dołączeniem do armii musi przejść specjalny trening przygotowywujący go do walki w wszystkich zakątkach imperium.

Kolonizacja

IMRSiD kolonizuje planety ze zbioru planet zwanego RimWorld. Szuka się tam surowców, które nie występują na ziemiach imperium, a także poznaje się nowe kultury i cywilizacje. Jak na razie jedynymi znanymi koloniami tego państwa są:

Niestety, z powyżej wymienionych nie przetrwało ani jedno.