FANDOM

Ten artykuł nie jest częścią żadnego kanonu i opisuje rzeczy istniejące w prawdziwym świecie.
  1. Założenie kanału StrongholdNet przez Lutela.
  2. Tworzono tam poradniki do gry Twierdza.
  3. Bzyk dołączył do kanału, gdzie zaczął nagrywać Szlak Krzyżowca.
  4. Niedźwiedź dołączył do kanału.
  5. Na kanale pojawiały się filmy – czasem bitwy multiplayer, czasem szlak, czasem przechodzenie Twierdzy przez Lutela.
  6. Niedźwiedź wpadł na pomysł stworzenia kampanii multiplayer.
  7. Stworzono Szlak Krzyżowca Multiplayer i Kampanię Multiplayer z Twierdzy.
  8. Stworzono jeden odcinek serii pt. Twierdza: Odrodzenie, serialu rozgrywanego w Twierdzy 2, ale pliki audio drugiego odcinka zostały przypadkiem usunięte i pomysł odrzucono. Odcinek pierwszy i zwiastun zostały później sprywatyzowane.
  9. Powstał mem Kiedy Twierdza: Odrodzenie?.
  10. Niedźwiedź usunął swój kanał i już na stałe dołączył do StrongholdNetu.
  11. Nazwę zmieniono na Kolektyw Populi z powodu braku wsparcia od Stronghold.net.
  12. Powstał mem Co to Twierdza?.
  13. Więcej kampanii multiplayer, nowa seria od Bzyka pt. Technicznym Okiem (później sprywatyzowana).
  14. Szlak Krzyżowca został zakończony.
  15. Niedźwiedź zaczął wrzucać EU4 Burgundią.
  16. Bzyk coraz rzadziej wrzucał filmy, aż przestał i odszedł od kanału.
  17. Lutel także coraz rzadziej publikował materiały.
  18. Kolejna seria Niedźwiedzia z EU4, tym razem padło na Bizancjum.
  19. Coraz więcej serii Niedźwiedzia, coraz mniej kampanii multiplayer i Lutela.
  20. Seria z Warcrafta z Ignacym i zwykły multiplayer stworzony przez Niedźwiedzia.
  21. Seria z Don't Starve z udziałem Niedźwiedzia, Lutela i kilku ludzi z TeamSpeaka.
  22. Lutel odszedł, zostawiając film pożegnalny.
  23. Nazwę zmieniono na Pulchny Niedźwiedź.
  24. Na kanale pojawiały się głównie World of Warcraft i Europa Universalis IV, co jest utrzymującym się trendem do dzisiaj.
  25. Niedźwiedź rozpoczął serię z Mount&Blade'a o nazwie Czarna Śmierć, która zapoczątkowała etniczne uniwersum.
  26. Stworzenie serii z Cywilizacji 5, w której finalnym odcinku zdradzono, że Czaka jest ojcem Murzyna Janusza.
  27. Seria z Mount&Blade: Ogniem i Mieczem z Andrzejem Bezdusznikiem w roli głównej.
  28. Seria z Master of Orion, gdzie po raz pierwszy przedstawiono postać Tarpana.
  29. Seria z Twierdzy i Mount&Blade Warband, gdzie głównym bohaterem był Murzyn Karol, syn Czarnej Śmierci.
  30. Kontynuacja serii z Mount&Blade w TES V: Skyrim, która była finałową serią starego kanonu.
  31. Stopniowe odcinanie się od rasizmu i innych zwyrodniałych rzeczy.
  32. Seria z gry Stronghold: Crusader o nazwie Kampania Multiplayer. Kontynuowała ona tradycyjne założenia swoich poprzedniczek.
  33. Rozpoczęcie serii pogadankowej, gdzie Niedźwiedź przedstawia swoje przygody z prawdziwego życia.
  34. Oficjalne odcięcie się od rasizmu na kanale.
  35. Seria z Minecrafta i rozpoczęcie tworzenia nowego lore kanałowego, tym razem z dużo większym niż kiedykolwiek wcześniej udziałem widzów.
  36. Kontynuacja Minecrafta w następnej serii - Dragon Hunt.
  37. Rozpoczęcie streamowania z gry The Elder Scrolls: Skyrim. Wydarzenia ze streamów z postacią Mate'uszra ubogaciły nowy kanon.

Lista Kampanii Multiplayer

Kampania Multiplayer - seria wykreowana przez Pulchnego Niedźwiedzia, której głównym zamysłem jest przedstawienie jakiejś historii poprzez potyczki multiplayerowe, które urozmaicone są specjalnymi zadaniami i celami, zachowując pozory prawdziwej kampanii z gry singleplayer.

—Wstęp do serii, Kampania Multiplayer

Niekanoniczne serie

Seria dodawana jest do tej listy po stworzeniu artykułu na jej temat na Etnicznej Wikii.