FANDOM

Helga Schmit – żona Hansa, która razem z nim uciekła do miasta Simów. Kochała wszystkie dzieci.

Wygląd

Była aryjką o niebieskich oczach i blond włosach ułożonych w kokon. Była gruba, nosiła okulary i czarny strój. Guziki w jej koszuli miały szary kolor.

Charakter

Helga, w odróżnieniu od Hansa, nienawidziła sztuki, lecz ukrywała to przed nim, ponieważ bardzo go kochała. Była zagorzałą katoliczką, dlatego zawsze, gdy wychodziła z piwnicy szła się wyspowiadać.

Historia

Przeszłość

Podobnie jak jej mąż, Helga pracowała w obozie, gdzie prawdopodobnie była pielęgniarką i przeprowadzała testy na dzieciach. Od 1943 roku planowała spisek na Wodza.

Śmierć

Śmierć Helgi była traumatycznym przeżyciem dla każdego z członków rodziny Schmitów.

Gdy Hans i Helga zeszli na dół do piwnicy, by pobawić się z żydami, Hans przygotował wcześniej szatański plan: miał wyczarować Cud Kuli Ognia i rzucić nim w stronę Miriam, by ta zginęła w męczarniach, jak przystało na żyda. Jego plany spaliły na panewce, co więcej czar trafił w nieodpowiednią osobę - w Helgę. Zrozpaczony Hans musiał pogodzić się z tak ogromną stratą, więc szukał spokoju w ramionach Yayi Banana.