FANDOM

Hans Schmit – Aryjczyk, emerytowany żołnierz, w młodości pracował w obozach zwanymi koloniami. Gdy III Rzesza upadała, prawdopodobnie dzięki pomocy organizacji ODESSA i żydowskim aktywom, uciekł do miasta Simów wraz ze swoją żoną Helgą. Trzyma w piwnicy dwóch małych żydów, Pulchnego Niedźwiedzia i Yaya Banana, który jest jego niewolnikiem. Adoptował Goldmana.

Wygląd

Jest Aryjczykiem o żółtych włosach i niebieskich oczach. Posiada dużo piegów, ubiera się zwykle w białą koszulę bądź w sweter, oraz czerwone spodnie. Jest gruby oraz przypakowany.

Gdy schodzi do piwnicy, ubiera się w specjalny, czarny kombinezon, który jest jego ulubionym strojem.

Charakter

Jest artystą, wybierał się także na Akademię Sztuk Pięknych, ale pewien żyd pochodzenia austriackiego go stamtąd wypchnął. Ma duże poczucie humoru, przez co żartuje on z swoich domowników. Świetnie całuje, bo ma na kim ćwiczyć w piwnicy. Jest też rodzinny, dlatego postanowił, że w podziemiach będzie wychowywał małych żydów. Jest sprawnie fizyczny, bo wiele ćwiczył w młodości, by potem schodzić do swych żydowskich dzieci.

Historia

Przeszłość

Jak wiadomo, Hans pracował w obozie. Możemy tylko zakładać, ale możliwe, że był to obóz koncentracyjny. Hans za młodu prawdopodobnie był członkiem SS, oraz zarządcą jednej z tak zwanych kolonii.

Ciekawostki

  • Wrócił w odcinku The Sims 3 - Świat według Niedźwiedzia #12 - Powrót Hansa, by zrealizować swoje zwyrodniałe cele.
  • Uprawia kazirodczą miłość ze swoją siostrą młodszą od niego o ponad 30 lat.
  • Hans zawsze marzył o tym, żeby być w posiadaniu Żypieca, lecz nie miał wystarczających funduszy na zrealizowanie tego przedsięwzięcia. Gdy przybył na posesję Pana Prezesa, w końcu mógł spełnić swoje marzenie, ponieważ ten człowiek dysponował ogromnym majątkiem.