FANDOM

Grandam – łowca głów wynajęty na zlecenie Szaochuia w celu zlikwidowania Niedźwiedzia.

Wygląd

Grandam to ożywiony szkielet bez śladów tkanki żywej. W prawej ręce dzierży łuk.

Przy drugim spotkaniu Grandama z drużyną Niedźwiedzia założył złotą zbroję podarowaną mu przez Szaochuia.

Historia

Grandam po raz pierwszy pojawił się, gdy stanął naprzeciw Niedźwiedzia, by zrealizować zlecenie dane mu przez Szaochuia. Po długiej walce dwójki wojowników łowca wypełnił swe zadanie. Schował wtedy ciało swej ofiary w okolicy pobliskiej wioski, natomiast na Twierdzę Członka nasłał creepery.

Gdy okazało się, że Niedźwiedź został wskrzeszony przez bogów, Szaochui ponownie wysłał Grandama, by ten na dobre go zlikwidował. Tym razem dostał on od zleceniodawcy złotą zbroję, której zadaniem była ochrona przed atakami Drużyny Etniczności. Łowca nagród starannie przygotował pułapkę i podczas jednej z etnicznych ekspedycji do jaskiń schował się za kamienną ścianą z niewielkim otworem. Gdy Niedźwiedź się do niej zbliżył, został natychmiast ostrzelany przez przeciwnika. Zwołał on na ratunek swoich przyjaciół i wspólnie z nimi przekopał ścianę kilofami. Łowca nie przewidział takiego ruchu ze strony swojego celu, więc zbagatelizował strumyk wody, który uniemożliwił mu późniejszą ucieczkę. Grandam stoczył swój ostatni bój przeciw połączonym siłom etniczności i ostatecznie padł martwy, tym samym kończąc z niepowodzeniem swoją misję.