FANDOM

Etniczność - religia będąca głównym wyznaniem w IMRSiD i innych etnicznych państwach. Największym przeciwnikiem tej religii był imperializm, aż do czasu, gdy Etnicznicy i Imperialiści stanęli ramię w ramię przeciwko demonom Tarpana. Zanim Marnid spisał Pismo Etniczne i w efekcie zreformował wiarę etniczną, etniczność była prawdopodobnie podzielona na pomniejsze wierzenia, z czego każde mogło posiadać swoje własne zasady i mity.

Bogowie

Zobacz powiązany artykuł: Hierarchia ras

Niedźwiedź

Wizerunek Niedźwiedzia

Najważniejszym bogiem etniczności jest Pulchny Niedźwiedź, który stworzył cały wszechświat, wraz ze swoją siostrą - panią Basią. Niedźwiedź po stworzeniu świata wykreował także swojego wiernego doradcę - Kolegę Ignacego. Te dwie postacie mają mniejsze znaczenie niż Niedźwiedź, zaś większe mają w swoich odłamach (kolejno imperializm i judaizm).  

Półbogowie

Pulchny Niedźwiedź zbierał wokół siebie ludzi gotowych bronić jego religii, szerzyć ją i zabijać niewiernych. Są to półbogowie, którzy stoją na straży pokoju we wszechświecie. Spis półbogów:

Główne zasady

  1. Etniczne ziemie należy odzyskiwać i składać Niedźwiedziowi w ofierze.
  2. Wszystek złota etnicznie winien należeć Niedźwiedziowi.
  3. Z imperializmem należy walczyć.
  4. Należy unikać wszelkich pokus pani Basi.
  5. Murzynami i rudymi należy gardzić, a półbogów i Niedźwiedzia należy chwalić.

Święta

  • 31 maja - dzień Murzyna Janusza, na cześć tego, że Janusz i wszyscy jego potomkowie zostali wtedy kanonizowani na świętych, zaś sam Murzyn stał się patronem czarnych.
  • 16 sierpnia - dzień Niepodległości Burgundii.

Ciekawostki

  • Inną nazwą etniczności jest etnicznizm.