FANDOM

Eskal Przeklęty – dowódca armii Szaochuia znany z mściwości.

Historia

Eskal był niegdyś jednym z władców w krainie Karol. Rządził okrutnie - lud go nienawidził. Pod koniec życia został przeklęty. Na skutek klątwy powstał z grobu jako nieumarły. Skorzystał z tego Szaochui, wyznaczając Eskala do dowodzenia jego armiami.

Klątwa Eskala polega na tym, iż nieważne, ile razy zabijesz istotę owładniętą klątwą jak on, słudzy istoty zawsze wezmą jej ciało i ją wskrzeszą. Ona zaś będzie próbowała zabić swój cel niezależnie od okoliczności. Gdy zaś go zlikwiduje, oskóruje ofiarę i wytworzy z niej zbroję.

Eskal po raz pierwszy Drużynę Etniczności napotkał, gdy ta wyruszała na swoją pierwszą ekspedycję. Był odziany w skórzaną zbroję, najprawdopodobniej stworzoną z którejś z wcześniejszych ofiar. Ponadto w natarciu zaoferował mu pomoc mini-zombie. Jednak zarówno on, jak i jego poplecznik, zostali szybko pokonani i pozostawieni. Słudzy Eskala zabrali później jego ciało i go ożywili.

Po raz kolejny Drużyna Etniczności napotkała Eskala, gdy Niedźwiedź otwierał portal do Netheru. Dowódca nieumarłych ruszył do boju i próbował przeszkodzić mu w otwarciu przejścia. Jednak ponownie go pokonano, mimo tego, że do dyspozycji miał złotą zbroję.

Gdy Pirku zabudowywał odkrytą skrytkę Patriarchy, od tyłu zaatakował go Eskal. Na pomoc jednak ruszył mu Niedźwiedź i połączonymi siłami po raz kolejny go pokonali.

Niedźwiedź ponownie napotkał Eskala – tym razem podczas zbierania drewna na budowę gospody przed Etniczborem. Dowódca umarłych, zauważając, że Niedźwiedź jest wyczerpany pracą i zraniony po ostatnich walkach, postanowił działać. Na osamotnionego wojownika ruszył mini-zombie, zombie z mieczem i wiedźma. Niedźwiedź wykazał się jednak niesamowitymi umiejętnościami walki i odparł atakujących. Do ataku prawdopodobnie dołączyć mieli jeszcze dodatkowy zombie oraz enderman. Nieumarły wojownik jednak pojawił się na polu bitwy zbyt późno, a demon musiał się wycofać ze względu na deszcz.

Film

Eskal Przeklęty (film)00:25

Eskal Przeklęty (film)