FANDOM

Dynastia Robercików - szlachecki ród założony przez Etnicznego Robercika po zakończeniu wojny z Aztekami. Wszyscy członkowie są Grekami i posiadają w sobie kawałek boskiej mocy. Większość z nich zajmuje się budową twierdz i miast, prowadzeniem wojen, wyrobem uzbrojenia, a także organizowaniem uczt i walczeniem w turniejach.

Ze względu na swe nadnaturalne zdolności bojowe, często pomagali innym królestwom w wojnach za opłatą, bądź też w geście przyjaźni. Ich uzbrojenie uchodzi za jedno z najlepszych na świecie.

Pozycja 

Dynastia Robercików jest jedną z najbardziej znanych dynastii na świecie. Nie ma innej rodziny szlacheckiej, która miała by tak liczne wpływy, bogactwo czy wysokie stanowiska dla członków. Niektórzy uważają, że większość władców ma jakiegoś dalekiego krewnego, pochodzącego z tej dynastii. Według legend jeden z Robercikusów dotarł na wyspy nordyckie i rządził jedną z nich przez kilka lat. 

Majątek rodziny

Godności i stanowiska 

Rodzina Robercikusów jest aktualnie rządzącą w Grecji. Ostatnim znanym królem był Etniczny Robercik. Niektórzy powiadają, że krew Robercików płynie w każdym władcy na świecie, choć jest to tylko legenda.