FANDOM

Jarl Czałruka II – syn Czałruki, dziedzic jego majątku i tytułów, jarl w Królestwie Nordów. Był sługą pani Basi, a potem został spaczony przez Tarpana. Zginął podczas bitwy o Eden.

Wygląd

Nie znamy wyglądu Czałruki przed spaczeniem przez Tarpana, ale ze względów genetycznych zapewne był bardzo podobny do ojca.

Po spaczeniu Czałruka zmienił się w ogromnego potwora z kolcami na całym ciele. Do przemieszczania się używał czterech łap. Miał dwie duże i dwie mniejsze kończyny górne w postaci szponów.

Historia

Dzieciństwo

Nie wiadomo, w jakim wieku był Czałruka, kiedy zginął jego ojciec, kiedy się narodził ani kto go wychowywał. Najprawdopodobniej był wychowywany w nienawiści do Murzyna Janusza i jego rodziny.

Opowieść Karola

Pierwszy raz spotkał się z Murzynem Karolem, kiedy ten został pochwycony przez Imperialistów. Rozmawiał z nim na temat planowanej inwazji pani Basi. Powiedział wtedy, że imigranci Ismaila byli dopiero początkiem. Poruszyli wtedy także sprawę splądrowania wioski Anabara.

Po wchłonięciu duszy pani Basi przez Tarpana Czałruka został przez niego spaczony i zaczął mu służyć.

Podczas bitwy o Eden Czałruka starł się z Etnicznym Robercikiem i jego bratem, w wyniku czego zginął, tracąc przed tym jedną z kończyn górnych.