FANDOM

Aztecy – nacja zamieszkująca początkowo trzy spośród dziesięciu wysp Krainy Czerni i Bieli

Historia 

Przed wybuchem powstałym po walce tytanów do Krainy Czerni i Bieli przybyła wieść o barbarzyńskiej nacji ze wschodu. W momencie, gdy miało dojść do wielkiej bitwy, nastąpiła potężna eksplozja.

Po wybuchu Aztecy osiedlili się na kilku wyspach. Przygotowywali armię i flotę na wyprawę przeciw innym królestwom.

Gdy wszystko było gotowe na inwazję, postanowili zaatakować Wikingów. Przewaga liczebna Azteków doprowadziła do klęski Nordów, czyniąc z nich niewolników. Barbarzyńcy nie zatrzymywali się i ruszyli na Japończyków, a ci nie posiadali żadnego wojska, toteż zostali łatwo pokonani i zniewoleni. Oba te kraje żyły przez długi czas pod niewolą Azteków.

Stolica Azteków

Aztecka stolica

Po wyszkoleniu większej armii wódz Azteków zdecydował się najechać na stolicę Grecji. Starano się wymordować każdego, by nigdy już nie powrócili do dawnego okresu świetności. Grecy jednak odpowiedzieli z większą siłą i z pomocą Boga Niedźwiedzia podbijali wyspę za wyspą.

Po długich zmaganiach dotarli w końcu do stolicy Azteków. Po stronie barbarzyńców działał Bóg, który niemal pokrzyżował plany Niedźwiedzia, niszcząc jego miasto wybuchem wulkanu. Gdy Grecy mieli już przegrać bitwę, władcy Japonii i wódz Wikingów zdecydowali się na powstanie przeciwko Aztekom i dołączenie do Greków. Połączone armie grecko-nordycko-japońskie razem zdobyły stolicę wroga.

Po wygranej wojnie królem Grecji został Robercik, który Azteków nawracał na etniczność, wrzucał do ciemnicy, mordował lub rzucał na pożarcie Etnicznikowi, zależnie od przypadku.