FANDOM

Akun Strzelec - niezwykle groźny przestępca, znaleziony i zabity we wsi Rudnia przez Andrzeja Bezdusznika.

Wygląd

Ma krótkie włosy i dość długie wąsy czarnego koloru. Jego twarz ma łagodne rysy, a głowa jest dość mała, podobnie jak oczy.

Ubiera się w starą, brudną, niezadbaną szatę szarego koloru, podobną do tych które noszą pielgrzymi. Przez tułów, od prawego barku do lewej nogi, ma przewinięty pasek.

Charakter

Był człowiekiem złym do szpiku kości, mordującym całe rodziny i plądrującym wioski. Nigdy nie brał ludzi w niewolę, tylko mordował na miejscu, najczęściej rozczłonkowując swoje ofiary. Bycie bezbronnym w jego obecności było wyrokiem śmierci. Mordował całe wsie, tylko po to, by następnie towary z nich zdobyte sprzedać u jakiegoś szemranego kupca.

Historia

Według wielu legend, zabijał wysoko postawionych ludzi służących szlachcie, samodzielnie plądrował wsie oraz zamordował bardzo wielu wybitnych rycerzy.

Na początku Andrzej raczej śmiał się z niego, ale gdy dwukrotnie został trafiony przez rozbójnika, prawe zginął. Krew spływająca z czoła zalała mu twarz. Strzelił z pistoletu, jednak, o dziwo, Akun przeżył strzał. Przestępca zdołał nawet uderzyć jego konia. Dopiero drugi pocisk okazał się śmiertelny.

Galeria