FANDOM

Łowcy Rudych - doborowa jednostka zajmująca się polowaniami na rudych.

Rekrutacja

Mistrz perswazji

Mister Perswazja

Każdy człowiek może się zgłosić do tej organizacji, jeśli wyraża chęć dołączenia. Zostaje wtedy poddany szkoleniu, a jeżeli mu się powiedzie, staje się Misterem Perswazją. Podludzie również mogą dołączać do Łowców, ale tylko jako honorowi członkowie.

Miejsca występowania

Twierdza łowców rudych

Twierdza Łowców Rudych

Oddziały organizacji jeżdżą po całej Calradii i polują na rudych. By pochwalić się osiągnięciami z innymi i organizować wyprawy, wybudowali siedzibę - Twierdzę Łowców Rudych na granicy nordycko-vaegirskiej. Mają w niej lochy, w których obecnie przetrzymywany jest m.in. Andrzej Bezdusznik.

Powiązania z Murzynem Karolem

Murzyn Karol od zawsze marzył, aby dołączyć do Łowców Rudych. Okazja nadarzyła się, kiedy zaczął on zbierać kawałki Zbroi Czerni i Bieli. Dowiedział się wtedy, że łowcy mają ostatni element tego pancerza. Aby zdobyć tę część, musiał dokonać czegoś wielkiego - pokonać i złapać Andrzeja Bezdusznika. Udało mu się to, dzięki czemu dostał swój upragniony element zbroi, a na dodatek został honorowym członkiem organizacji. Nie mógł zostać jej pełnoprawnym członkiem, bo był czarny. Murzyn Karol został wtedy odpowiednio wyszkolony w ujeżdżaniu psów, dzięki czemu mógł ujeżdżać Maksia.

Ciekawostki